Siyah Bajaj Pulsar 200 NS

Bütçesi o kadar fazla olmasa da hayallerimi süsleyen motor Bajaj Pulsar 200 NS. Binlerce motor arasından tasarım açısından en çok beğendiğim motosiklet. Henüz test sürüşü yapamadığım ancak hakkında çok şey bildiğim performans motosikleti. Gerek kullananlar tarafından yazılmış olan yüzlerce yorum gerekse de uzmanların incelemeleri ile bu motosikleti siz değerli motosiklet sevenlere anlatmak istiyorum.

KTM Teknolojisine Yakın

Bajaj Pulsar 200 NS Hindistan yapımı bir motosiklet. Bilindiği üzere Bajaj markası KTM ile ortak olan bir şirket. Kısaca anlatmak gerekirse KTM’ler Hindistan’da üretiliyor ve ardından Avusturalya’da kontrolleri yapılarak satışa sunuluyor. Bajaj aslında Pulsar 200 NS’de, KTM marka 200’lük motosikletlere rakip olarak çıkmış bir motor diyebiliriz. Bajaj’ın KTM’den öğrendiklerini kendi markaları üzerinde denemesi gibi. Mesela Bajaj Pulsar’ın motor bloğu KTM marka Duke 200’e çok benziyor. Yani ondan ilham alınmış durumda. Ama Pulsar’a daha az benzin yaksın diye 3 buji teknolojisi eklenmiş. KTM’nin büyük motorlarında olan ve farklı zamanlarda ateşlenen buji teknolojisi Bajaj Pulsar 200 NS’de kullanılmış.

Bajaj Pulsar 200 NS Motor Aksamı
Bajaj Pulsar 200 NS Motor Aksamı

Benzin Yakımı Oldukça İyi

3 Buji kullanılmasının sebebi ise az benzin yakılma isteği ve gaza basıldığında tepkisinin az olması. Duke 200’de gaza bastığınız zaman ani tepkiler alırsınız ama Bajaj Pulsar 200 NS’de daha yumuşaktır bu tepki. Yüksek devirlerde ise torkun biraz düşük olduğunu söyleyebiliriz. Sonuçta 200cc bir motor çok fazla şey beklememek gerekiyor. 0-60 km/saat hız arasında oldukça iyi bir kalkışa sahip olduğunu söyleyebiliriz ancak biraz daha hızlanınca orta seviyelerde değerlendirilebilir.

Bajaj Pulsar 200 NS Amortisör
Bajaj Pulsar 200 NS Amortisör

Konfora Önem Verilmiş

Bajaj Pulsar’ın elciklerinde ise lastikli dipler bulunmakta. Bu sayede motorun titreşimlerinin gazı ve elinizi etkilemesi engellenmiş durumda. Aynı zamanda ayaklıklarında diplerinde bu teknoloji kullanılmış. Yani kullanıcıların konforu düşünülmüş denebilir. Oturuş pozisyonuna gelince dizler motora tam denk geliyor ve yine rahat bir pozisyon alabilmeniz sağlanıyor. Duruşu yani benim en çok sevdiğim dış yeri ise tasarımı. Dışarıdan bakıldığında insanı etkileyen bir motosiklet. Bajaj Pulsar 200 NS’in diğer sevdiğim özeliklerinden bir tanesi ise fren ve amortisörlerin kendi sınıfındaki motorlara göre daha yumuşak yani konforlu olması. Biliyorsunuzdur ki vitesli motorların kullanımı oldukça zordur en ufak hatayı affetmezler. İşte bu motorda o hatanın biraz önüne geçilmiş. Sıkıntı olabilecek bir durumu ise arkaya oturacak olan yolcu arkadaşlarınız olabilir. Bir Scooter’a göre o kadar konforlu olduğu söylenemez. Ancak arkadaki için güzel bir sissy bar ekleme imkanınız olursa buradaki konforu da arttırabilirsiniz. Vitesli motorda her ne kadar komik görünse de rahatlık önemli.

Lastiklerini Değiştirin Kesinlikle

100 km’de 2 ile 3 litre arasında benzin yakar. Sizin kullanım şeklinize göre değişiklik gösterir. Göstergeler ise tam olması gereken yerlerde. Hatta kullanılan tuşlarda (uzun kısa far, sinyal vesaire..) gece görülmesi için yanlarına ışık yapılmış. Gösterge bölgesinde bir çok ayrıntıya yer verilmiş örneğin deviri çok artırdığınızda uyarı ışığı yanıyor. Lasitiklere gelince yüksek hız yapılabilecek lastikler değil. Hatta direk Michelin bir marka lastikle değiştirmenizi önerebilirim.

Bajaj Pulsar 200NS Gösterge Paneli
Bajaj Pulsar 200NS Gösterge Paneli

Bir çok kişinin beğenmediği ama aksine benim beğendiğim şey 4 ile 5’inci vites arasında olan boşluk. 4. vitesten 5. vitese geçerken biraz sert olunması gerekiyor aksi taktirde geçemeyebilir. Dış malzeme ise KTM ile karşılaştırıldığında biraz orta seviyede olduğu söylenebilir. Ama sorun yok çizik ya da çatlaklarda malzeme değişikliği yapıldığında daha ucuza gelir. Aynalarda ise omuz kontrolü isteyen bir motosiklet. Yani ölü nokta biraz fazla. Arka çamurluk ise efsane diyebilirim. Yağmur çamurun fazla olduğu bir Türkiye’de yaşıyoruz ve arka çamurluklar ile çamur ve suyun üzerinize gelme ihtimali sıfıra indirilmiş neredeyse.

Düşük Bütçe İle Hayalinizdeki Motosiklet Olabilir

Düşük bütçeli ve mükemmel tasarımlı bir motosiklet istiyorsanız eğer siyah renkte Bajaj Pulsar 200 NS’i almanızı tavsiye ederim. Ama yazımdaki artı tarafların yanı sıra eksi taraflarını da göz önünde bulundurun.

İlgili Yazılar


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. S.a öncelikle iyi günler benim bi sorum olacaktı bu motor hakkında herkes birşey diğiyor biri iyi digiyor biri kötü gerçekten bu motor güvenle alabileceğimiz bir motormu piyasada satiliklar var düzgün temiz bir pulsar ns 200 nerden bulabiliriz güvenemiyorum 2 el pulsarlara motoru servise felan göstersek anlamı zamanında yağı değiştiğini bi sıkıntısı olup olmadığını bakmakla anlayamayız çünkü motoru baştan aşağı bilen bi kişiye inceletmek istiyorum

  2. 2016 model Bajaj Pulsarımı haziran 2016 tarihinde almış bulunuyorum 2014 ve 2015 ini kullanmadığım için değişiklikler nelerdir bilmiyorum ama bu motorlarda olan kronik stop etme sorunu bende hiç olmadı motosiklet hakkındaki izlenimlerimi (https://forum.donanimhaber.com/m_120148685//tm.htm#120300759) bu linkte inceleyebilirsiniz fırsat buldukça yol yapıyorum gezdiğim yerleri filan burada aktarıyorum herhangi bir sorun yaşamadığım için şu an bir soruna değinmedim çok şükür ama sorulan sorulara elimden geldiğince cevap veriyorum

    motorumu haziran ayında 7.850 TL’ye kadıköy Bay Motodan aldım plaka masrafları kıyafetler hatta kasko dahil (kaza hırsızlık filan ne olur ne olmaz) 10 BİN TL’ye patladı

  3. Bence siyah çok klasik görünüyo tarzı eski duruyo bence siyah beyaz olanın daha sportif agresif bi görüntüsü var kırmızı olansa oyuncak gibi görünüyo

    1. Merhaba Erkan;
      Orada bir yanlışlık olmuş Avusturya markası olduğunu bende biliyorum ancak Avustralya yazmışım. Oldukça dikkatlisin. Teşekkürler bilgilendirme için.
      Selamlar.

  4. Bajaj’ın özellikle siyah olanı benim çok hoşuma gidiyor. Diğerleri tasarımı o kadar kaldıramıyor. Şu aralar fiyatta da bir düşüklük olduğu için alabilirim. Bilgilendirmeler için teşekkürler Serhat.

  5. Hindistan yapımı olmasına rağmen tasarım açısından beni en çok etkileyen motosikletler arasındadır. Ancak bahsettiğiniz gibi üzerinde bulunan lastiklerle yola çıkılmamasını öneririm. Kesinlikle michelin taktırın.

  6. Serhat Bey merhaba. Sİyah bajaj pulsar almak istiyorum. Satın alabileceğim tavsiye edebileceğiniz bir yer var mıdır ?

    1. Merhaba Okan;
      Kesinlikle tavsiye edebileceğim tek yer Peker Motor. İstanbul’da tanıdığım en iyi teknik servis ve Bajaj Pulsar’ın yetkili satıcısı. Benim selamımı söyle ayrıca yardımcı olurlar sana. Aşağıda iletişim bilgilerini paylaşıyorum.
      Adres: Galatadere Cad. No:92 / A-B (Filiz Cami Karşısı) Kâğıthane / İstanbul
      Telefon:(0212) 268 44 54
      Tel/Faks:(0212) 269 18 86
      Gsm: (0532) 615 21 81
      E-posta: hpeker@pekermotor.com
      Selamlar.

  7. Kardes benimde ilk motorum bu ilk biniste biraz zorlanirsin sonra alisirsin hic durma al tavsiye ederim bisiklet kullaniyorsan bunuda kullanirsin. Vites gecislerini ogrendinmi sikinti yok.

  8. Kafamda çok fazla soru işareti var abi. 19 yaşındayım 1.80 boy 76 kilo. Bu motor bana uyar mı diye sormak istiyorum. Artı olarak ben daha önce motor kullanmadım yani motorum yoktu. Ehliyetimi aldım Ama. Yıllardır da bisiklet kullanıcısıyım neden bunu söyledim? çünkü iki tekerleğin nerde nasıl kullanılacağını iyi ögrendim. Asıl sorum şu Başlangıç olarak bu motor bana ağır gelmez di mi? Öğrenmek istedigim bu

    1. Merhaba Murat Can;
      İlk motor olarak benim tavsiyem Honda PCX 150 ya da SYM EVO 250 tarzında bir motor almandır. Trafikte motor kullanımını iyi bir şekilde öğrendikten sonra ise BAJAJ Pulsar hoşuna gidiyorsa ona geçersin. Ama bilmeni isterim Scooter’u konforlu ve rahat bir şekilde kullanırsın vitesli motorda ise o kadar fazla konfor ve rahatlık arama.
      İlla vitesli motor alacağım dersen başlangıç olarak BAJAJ Pulsar iyi bir başlangıç motosikleti diyebilirim. Genelde CBR 250 başlangıç motorudur derler ama yapmış olduğum denemelerde ilk motor kullanacaklar için hem ağır hem de gaz, vites açısından keskin bir motordur.
      Selamlar.

Son Yazılanlar

UZEM

Ulusal zehir danışma merkezi Ulusal zehir danışma merkezi'nin kısaltması UZEM'dir. UZEM UZEM yani ulusal zehir danışma merkezi destek hattının numarası...

BEKO’nun açılımı nedir?

Beko'nun açılımı Bekonun açılımı: Bejerano ile KOÇ Holding'in kurmak istediği ortaklık sonucu, her iki şirketin, baş iki harflerinin birleşimi. BEKO'nun...

Samsung telefonlarda uygulama nasıl gizlenir

Samsung uygulama gizleme Samsung akıllı telefonlarda uygulama nasıl gizlenir bu makalemde detaylı bir şekilde anlatmaya çalışıyorum. Ayarlar bölümüne tıklıyoruzArama kısmına...

Uçak kaç km hızla kalkar?

Uçak kaç km hızlar kalkar? Uçaklar 240-285 km/sa hızla kalkarlar. https://youtu.be/aeiMLVQCRZc Uçak kalkış anı Uçaklar ne kadar hızla gider? Uçaklar...

Meteoroloji Genel Müdürlüğü ne zaman kuruldu?

Meteoroloji Genel Müdürlüğü ne zaman kuruldu? Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Devlet Meteoroloji İşleri Umum Müdürlüğü adı ile 10 Şubat 1937 tarihinde...

Ziraat Bankası ATM’den trafik cezası ödeme

Ziraat Bankası ATM'den trafik cezası ödeme Ziraat Bankası ATM'den trafik cezası ödeme istiyorsanız eğer hemen aşağıda paylaşmış olduğumuz videodaki adımları...

Kara kaş gözlerin elmas şarkısının sözlerini kim yazdı?

O şarkının sözleri kime ait? Motosikletimi çok dikkatli kullanırım normalde. Ama o gün son seste açtığım kulaklığımda çalan şarkının sözlerine...

Resmi hizmete mahsustur ne demek

3 kural ihlali Saatte 70 km/s hız kuralına uymadı. Kırmızı ışıkta geçti. Yayaya yol vermedi. 3 kural ihlalini görmeme sebep...