İçerik
SEO 08.08.2018
Alan adınızı seçerken çok dikkat edin. Kimse tarafından bilinmeyen ileride marka olabileceğini düşündüğünüz bir isim bulun. O isim ilk başta size ya da danışacağınız insanlara çok anlamsız gelebilir. Kafanıza takmayın. Her marka ilk başta anlamsızdı.
Alan adınızın sosyal medya uzantılarının boşta olması önemlidir. Bunun için bir test sitesi var. O site üzerinden markanızın sosyal mecralarda uzantılarının boş olup olmadığını aşağıdaki siteden öğrenebilirsiniz.
Gün geldiğinde ürün ya da hizmet araması yapıldıktan sonra markanızın ismi de sonuna eklenecektir. Bu aramalar ile sitenize yapılan girişlerin değeri paha biçilemez. Tabii ki marka ismi ile direk siteye yapılan girişler de önemlidir.
SEO 09.08.2018
Benzer başlık, açıklama ve içeriklere sahip yeni içerikler oluşturmak yerine eski içerikleri güncelleyin. 6 ay önce yazmış olduğunuz içerik ile günümüz arasında bir çok fark vardır. Kendinizi geliştirmişsinizdir. Zamanla öğrendiklerinizi güncellenen makaleye uygulayın. Tek bir kelimeye yoğunlaşmak yerine o kelimenin türevleri üzerine cümleler kurun.
Google güncellenen makaleleri sever. Güncellediğiniz makalenizi yeni makale gibi yayınlayabilir ve Google’a bildirebilirsiniz. Google’a bir yazıyı bildirmek için Google Gibi Getir yapmanız yeterlidir.
Yukarıdaki bağlantıya tıklayarak detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.
SEO 20.08.2018
Blog sayfanızda ürünleriniz ile ilgili yazılar yazın. Yazı kategorilerini belirler iken genel olarak insanların en çok aratabileceği ve ürünlerinizi en iyi tanıtan kelimeleri seçin. Oluşturduğunuz kategoriler içerisine bir periyot belirleyerek sürekli yazılar yazın. Bu yazılar örneğin haftada bir olsun.
Mesela kategorinizde 20 yazı var. 21. yazıyı yazdığınızda önceki 20 yazı da güncellenir ve arama motorlarında ön plana çıkar. Bu sebeple kategorilere belirli süreçlerde yeni yazılar eklemeyi unutmayın.
Yukarıdaki bağlantı aracılığı ile en çok aranılan kelimeler hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Bir yanıt yazın