Sanal Pos Başvurusu ve Kurulumu Nasıl Yapılır

E-tahsilat online tahsilat sistemleri ile birlikte 19 bankanın hazır sanal pos kurulumu sorunsuz bir şekilde yapılabilmekte ve yapılan güncellemelerin otomatik bir şekilde sisteme entegre edilmesi sayesinde kesintisiz bir şekilde çalışmaktadır. E-tahsilat sistemleri firmanıza özgü bir ödeme sayfası olarak kullanılabildikleri gibi B2B ve B2C entegrasyonu yapılarak e-ticaret sitenizin de ödeme modülü olarak çalışabilmektedir.

SANAL POS ALABİLMEK İÇİN GEREKENLER

Sanal pos kurulumu nasıl yapılır anlatmadan önce dilerseniz sanal pos alabilmek için neler gereklidir sizlerle paylaşalım.

  • Şirket sahibi olmanız gerekmektedir. Şirketinizin statüsü yani şahıs, limited ya da anonim şirket fark etmemektedir.
  • Firmanıza ait bir internet sitesi olmalı (e-tahsilat ya da e-ticaret sitesi), bu siteye erişim yapılabilmeli ve sitenizde bulunan ödeme adımları sorunsuzca çalışmalıdır.
  • İnternet sitenizin sayfaları güvenli alışveriş ortamının sağlanabilmesi için SSL şifreleme sistemleri ile koruma altına alınmış olmalıdır.
  • İnternet sitenizin ödeme sayfasında kredi kartı ile ödeme seçeneği olmalıdır.
  • Ödeme sayfasında sanal pos alınacak olan bankanın logosu mevcut olmalıdır.
  • İnternet sitenizde iletişim bilgileri (adres, telefon, faks, e-posta) alanları eksiksizce belirtilmiş olmalıdır.
  • Tüketiciye garanti, iptal & iade koşulları, gizlilik taahhüdü, güvenlik politikası ve ürün ya da hizmet teslimine dair bilgiler açıkça yer almalıdır.

Yukarıdaki gerekenler listesini bir araya getirdiğiniz taktirde bankalara sanal pos başvurusu yapabilirsiniz. Kısacası şirket sahibi olmanız, ödeme altyapınızın sorunsuzca çalıştığı bir sisteme sahip olmanız, ödeme altyapısının güvenli ödeme platformları aracılığı ile şifrelenmiş olması ve bankalar tarafından istenmiş olan bütün alanların doldurulması gerekmektedir. Şimdi dilerseniz sanal pos başvuru formunda bankaların sizlerden neleri doldurmanızı istediğinizden bahsedeyim.

SANAL POS BAŞVURU FORMU

Bankaların sanal pos başvuru formlarında firmanızın genel bilgileri, iletişim bilgileriniz, kredi kartı ile ödeme alacağınız sitenizin bilgileri ve üye iş yeri bilgileri istenmektedir. Örnek olarak Finansbank sanal pos başvurusu yaparken aşağıdaki soruların bulunduğu bir formu doldurmanız istenmektedir.

FİRMA BİLGİLERİNİZ

  • Firmanızın Adı:
  • Adresiniz:
  • İnternet Adresiniz:
  • İş Tel:
  • Faks:
  • Mobil:
  • Email (Sanal işyerinize ait domain adı uzantılı bir email olmalı ):
  • Firmanız şahıs firması mı ? Ticari ortaklık mı ?
  • Firma ortaklık yapısı nasıldır?
  • Ortakların yaptığı başka işler var mı ? Varsa nelerdir ?
  • Vergi dairesi numaranız ?
  • Kaç yıldır bu işle uğraşıyorsunuz ?
  • Kaç yıldır aynı adrestesiniz ?
  • Bir yıldan az ise eski adresiniz ?

İLETİŞİM BİLGİLERİ

  • Adı Soyadı, Ünvanı:
  • Telefon No:
  • Faks No:
  • E-Mail (Sanal işyerinize ait domain adı uzantılı bir email olmalı ):

SANAL İŞ YERİ BİLGİLERİ

  • Web adı nedir ?
  • Siteniz aktif mi ? Değilse ne zaman aktif olarak kullanıma açmayı
    planlıyorsunuz ?
  • SSL sertifikanız var mı ?
  • SSL sertifikanızın son kullanma tarihi nedir ?
  • FinansWebPos Güvenli Ödeme Sayfası’nı kullanmak istiyor musunuz?
    (SSL sertifikası ve ödeme formunuz yoksa bu hizmetten
    yararlanabilrsiniz)
  • Ön Otorizasyonlu veya Otomatik Otorizasyonlu Çalışma tercihinizi
    belirtiniz. Not: (Ön otorizasyonlu çalışıldığı takdirde işlemin
    gerçekleşmesi (muhasebeleşmesi) için işyeri tarafından manuel olarak
  • FinansWebPOS ekranlarından onay verilmesi gerekmektedir)
  • 3D Secure Desteği ( MPI ) var mı? (Evet/Hayır)
  • Cevabınız evet ise, hangi banka/bankalardan hizmet alıyorsunuz?
  • Bankamızın sağladığı 3D Secure uygulamasını
    (3 Kat Güvenli Sistem – ÜGS) kullanmak istiyor musunuz?
  • Siteniz hangi yazılım dili ile geliştirildi ?
    (Bu bölüm mutlaka doldurulmalıdır.)
  • Sanal mağazanızın hostingi nerede yapılıyor ?
  • Kullandığınız işletim sistemi nedir ?
  • Statik IP adresi nedir ?
  • Kimin adına kayıtlıdır ?
  • Kaç yıldır aynı internet adresindesiniz ?
  • Bir yıldan kısa ise eski internet adresiniz ?
  • Ortağı ya da sahibi olduğunuz başka sanal dükkanınız var ise isimleri
    nelerdir ?

SANAL POS KURULUMU NASIL YAPILIR

Yukarıda listelenmiş olan gereksinimlere sahip iseniz başvuru formunu eksiksiz bir şekilde doldurduğunuzda bu başvurunuz banka tarafından inceleme altına alınacaktır. Ortalama 1-2 hafta içerisinde sanal pos başvurunuzun sonucu belli olmaktadır. Sanal pos başvuru sonucu olumlu olduğu taktirde sizlere sanal pos giriş bilgileri verilir.

Verilen sanal pos bilgileri ile sanal pos yönetim hesabınızdan alınan hesaplar, merchant ID, ödeme parametreleri, sanal pos bağlantıları ve bankaya göre değişen diğer parametler e-tahsilat sisteminde ilgili alanlara yazılır. Bir kaç dakika içerisinde sanal pos kurulumu tamamlanır ve sorunsuz bir şekilde çekim yapılmaya başlanabilir.

E-TAHSİLAT HAKKINDA BİLGİ

E-tahsilat sistemleri hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilmek için 0 212 256 60 00’ı arayabilir ya da aşağıda bulunan yorum alanı ile benle iletişime geçebilirsiniz.

İlgili Yazılar

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (Henüz Oylama Yok)
Loading...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yazılanlar

iPhone 6 Plus hoparlör değişimi

iPhone 6 Plus hoparlör sorunu iPhone 6 Plus hoparlör sorunu yaşıyorum, iPhone 6 Plus hoparlöründe arıza var, iPhone 6 Plus hoparlörden ses...

LG Stylus 3 ekran değişimi

LG G3 Stylus ekran değişimi ücreti LG Stylus 3 ekran değişimi fiyatı 300 TL'dir. Ekran değişiminde komple yani iç ekran...

Casper Via A1 Plus ekran değişimi

Casper Via A1 Plus ekran değişimi ücreti Casper Via A1 Plus ekran değişimi fiyatı 350 TL'dir. Telefonunuzun ekranı alınan darbeler...

iPhone 7 Plus arka kamera değişimi

iPhone 7 Plus arka kamera değişim ücreti iPhone 7 Plus arka kamera değişimi fiyatı 300 TL'dir. Telefonunuzun kamerası alınan darbeler...

iPhone titreşim motoru değişimi

iPhone titreşim motoru sorunları iPhone akıllı telefonlarında sıkça arızalanan parçalardan bir tanesi de titreşim motorudur. Bu parçada yaşanılan arızalanma titreşim...

LG Q6 batarya değişimi

LG Q6 batarya değişimi ücreti LG Q6 batarya değişimi fiyatı 6 ay GSM İletişim teknik servis garantisi ile birlikte 100...

iPad 3 ekran değişimi

iPad 3 ekran değişimi fiyatlandırması iPad 3 ekranı kırıldığında ya da ön camı çatladığında ilk dikkat etmeniz gereken konu görüntünün...

Asus Zenfone 6 ekran değişimi

Asus Zenfone 6 ekran kırılması sorunu Asus Zenfone 6 akıllı telefonunuzun ekranı alınan darbeler sebebi ile kırılabilir. Sıklıkla karşılaşılan sorunlar...